fishing

Ahad, 24 Mei 2009

akhirnya nickd9 ada blog sendiri..yezzza

assalamualaikum.....
ellop everybody...
tanggal 25 mei (hari ni daa)
tercipta jua oh my blog ku
sendiri hehehe..apepom haku ingin ucapkan
trimas kasih pd shbt ekin yg comel tu yg mengajar haku buat blog ni
(saje je ni enterprame shbt) hahha.10Q ea
pastu pn.sha yg vouge(ntah btol ke x haku eja ni,hantam sajalah labu)
yg duk sblah meja haku ni,slalu ar brtempuk tampar dgn dia ni
(pn.sha jgn marah ea,nik saja je pomot kwn kwn ni ehehehe)
stkat ni je dlu celoteh haku,dh x larat nk taip pnjang2 ni heheh
akhir kate dri haku...i like mat rempit =)

19 ulasan:

  1. owh.......
    glamer nama gue kat blog nie..
    huhhuhuhu..

    BalasPadam
  2. haiya..
    mopiko laila...
    baru jpe cara nie..

    BalasPadam
  3. lorhh..bile nak update blog lg...xde kemajuan pn...hahahaaaa......

    BalasPadam
  4. hahaha..x brkesempatan lg nk update huhuh..
    sori..duk kumpul bhan2 hehe

    BalasPadam
  5. lamanya nik kumpul data...yuuhuuuu....

    BalasPadam
  6. wahhh....nik semakin maju...hikhikhikkk....

    BalasPadam
  7. hahha..malu r nik hannah kate g2 hihi

    BalasPadam
  8. lorrhhh...malu plop...wuuuuu........

    BalasPadam
  9. hahhaha..eh,hannah duk area mane ek

    BalasPadam
  10. ganu kn luas cik adik eaaa..hehe kg mane

    BalasPadam
  11. owh,manir jer hehehe,kg pe manir nk g usha ni hik3

    BalasPadam
  12. huhuh..ye r kg ane kt manir 2

    BalasPadam
  13. hohohoho....time kaseh sahabat nik...sebab sebut nameku....fulamak..bangga gler...hahahaha..ape2 pung.........i like mat rempit

    BalasPadam
  14. kih3..aiyaaa,sulah basi dh tajuk ni ekin bru bg comment...huhuhu

    BalasPadam